Informacija lengvai suprantama kalba

KAS YRA MOKYKLA?
Kauno Algio Žikevičiaus saugaus vaiko mokyklą toliau vadinsime Mokykla.
Mokykloje mokymo kalba yra lietuvių kalba. Mokykla yra neformaliojo ugdymo mokykla.

Vaikai čia mokosi po pamokų.
Mokykla dirba su įvairaus amžiaus vaikais:
1 – 4 kl.
5 – 8 kl.
9 – 12 kl.
MOKYKLOJE VAIKAI DALYVAUJA ĮVAIRIUOSE UŽSIĖMIMUOSE.
- Žmogaus saugos užsiėmimuose.
Čia vaikai mokosi, kaip saugiai elgtis kelyje, namuose ir lauke. - Sveikos gyvensenos ir fizinio aktyvumo užsiėmimuose
Vaikai mokosi rūpintis sveikata, judėti ir atsakingai rinktis. - Gamtos pažinimo ir ekologijos užsiėmimuose
Jie stebi gamtą, tyrinėja aplinką ir mokosi saugoti planetą. - Lietuvos krašto pažinimo ir pilietiškumo užsiėmimuose
Vaikai sužino apie Lietuvą, jos istoriją, tradicijas, mokosi būti atsakingais piliečiais.
Emocijų pažinimo ir bendravimo užsiėmimuose
Vaikai mokosi suprasti savo jausmus, draugiškai bendrauti ir spręsti konfliktus.
KĄ DAR MOKINIAI VEIKIA MOKYKLOJE?
Iš ryto Mokykloje mokiniai gali dalyvauti:
- edukacijose,
- įvairiuose renginiuose,
- projektuose,
- žygiuose ir ekskursijose,
- stovyklose.
Mokykloje dirba psichologas, kuris padeda vaikams, tėvams ir mokytojams.

KADA DIRBA MOKYKLA?
Mokykla dirba darbo dienomis nuo pirmadienį iki penktadienio nuo 7.00 iki 17.00 val. Dieną prieš šventę Mokykla dirba 1 valanda trumpiau.

KAIP GALIMA DAUGIAU SUŽINOTI APIE MOKYKLĄ?
Jeigu norite sužinoti daugiau, Jūs galite:
Paskambinti telefonu
Mokyklos telefono numeris:
📞 +370 37 323200
Parašyti elektroninį laišką
Mokyklos el. paštas:
📧 saugusvaikas@gmail.com
Apsilankyti interneto svetainėje
Paspauskite šią nuorodą:
🌐 www.saugausvaikomokykla.lt
Tada Jums atsidarys mokyklos puslapis.
KUR RASTI INFORMACIJĄ APIE PRIĖMIMĄ Į MOKYKLĄ?
Mokyklos puslapio viršuje yra skyrius „PRIĖMIMAS Į MOKYKLĄ“.
Jeigu norite sužinoti daugiau apie priėmimą, Jūs galite: 📞 paskambinti telefonu: +370 37 323200
📧 parašyti el. laišką administracijai: saugusvaikas@gmail.com

Mokyklos interneto svetainėje informacija yra suskirstyta į skyrius.
Šiame tekste aprašomas vienas iš svarbiausių skyrių – STRUKTŪRA IR KONTAKTAI.
Skyrius „STRUKTŪRA IR KONTAKTAI“
Šiame skyriuje rasite informaciją apie Mokyklos darbuotojus:
- darbuotojų vardus ir pavardes,
- darbuotojų telefono numerius,
- darbuotojų elektroninio pašto adresus,
- kas už ką atsakingas Mokykloje (pvz., direktorius, pavaduotojai, psichologas, mokytojai).
